Ruilen & retourneren

Voor je een artikel retour stuurt, neem eerst contact op met info@irisbabette.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de item(s) waar het om gaat. Zo kunnen wij sneller je retour verwerken. Via de mail laten wij weten hoe je een bestelling retour stuurt. Gepersonaliseerde artikelen & het virtuele producten (zoals een online cursus/guide of persoonlijk advies) kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen. Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor rekening van de consument. Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd, dit geldt ook voor gepersonaliseerde items. Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand bij ons opgeslagen. De klant kan zich melden via de mail info@irisbabette.nl. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Het onderstaande aanbod van Iris Babette kan niet worden geruild of geretourneerd:

  • Virtueel aanbod zoals guides/cursussen, persoonlijk advies etc.
  • Iris Babette giftcards
Winkelwagen
Scroll naar boven