Veel gestelde vragen

Stap 1: Plaats je gekozen items in je winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op de winkelmand en vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Heb je een kortingscode? Vul deze dan in. 
Stap 4: Kies je een gewenste betaalmethode. 
Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

Helaas is het niet altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je toch een fout ontdekt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met info@irisbabette.nl en vermeld hierbij de volgende gegevens:

  • Onderwerp: Order wijzigen + [ordernummer]
  • Voor & achternaam
  • Ordernummer
  • Orderdatum
  • Items die je wilt wijzigen

We helpen je zo snel mogelijk & zoeken naar een passende oplossing!

Klik hier om alle betaalmethoden te bekijken

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

  • Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
  • Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@irisbabette.nl. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Heb je items besteld die je als cadeau wilt laten bezorgen? Dat kan! 

Wij vinden dat iedere bestelling eruit hoort te zien als een cadeau (voor jezelf of een ander). Daarom verpakken wij alles in bijpassende verpakkingen. Wil je de bestelling rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden? Zet dan de gegevens bij ‘Afleveradres’ en je eigen gegevens bij ‘factuuradres’. Wij doen geen factuur bij je order in, je krijgt deze alleen via de e-mail.
LET OP: het is alleen mogelijk om de gehele bestelling naar de ontvanger te verzenden. Wanneer je ook nog iets voor jezelf besteld in dezelfde order dien je jouw eigen adres te noteren.

Winkelwagen
Scroll naar boven