We zijn aan het einde gekomen van ons traject samen.Tijd om stil te staan bij wat er écht is veranderd.Niet alleen in je salon, maar ook in jou.Neem hier even de tijd voor. Dit is jouw moment om te zien hoe ver je bent gekomen. Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.Naam *VoornaamAchternaamNaam salon *E-mail * Wat vond traject Als je terugkijkt naar het begin van dit traject, hoe voelde je je toen in je business en privé? *Wat waren je grootste struggles of frustraties op dat moment? *Wat geloofde je toen over jezelf of je bedrijf wat nu niet meer klopt?Wat zijn de belangrijkste concrete veranderingen die je hebt gerealiseerd tijdens dit traject? *(denk aan omzet, prijzen, aanbod, klanten, structuur, etc.)Waar ben je het meest trots op als je kijkt naar jouw groei? *Welke stappen heb je gezet die je zonder dit traject waarschijnlijk niet had gezet? *Wat was je gemiddelde omzet vóór dit traject? *Wat is je gemiddelde omzet nu? *Wat is er veranderd in je salaris/winst? *Wat is er veranderd in hoe jij naar jezelf kijkt als ondernemer? *Wat is er veranderd in je zelfvertrouwen? *Welke keuzes maak je nu anders dan voorheen? *Wat is er veranderd in je dagelijks leven? *(denk aan rust, vrijheid, tijd, energie)Wat heeft dit traject je opgeleverd buiten alleen geld of business? *Wat vond je het meest waardevol aan onze samenwerking? *Was er een moment of inzicht dat voor jou alles veranderde? Zo ja, welke? *Als je jouw ervaring met dit traject in je eigen woorden zou omschrijven, wat zou je zeggen? *Schrijf de review zo duidelijk en concreet mogelijk. Waar stond je eerst, waar sta je nu? Welke omzet & salaris had je en wat is dat nu? Etc.Zou je een korte video (1-3 minuten) willen opnemen met je review? *JaNee(Deze video wordt gebruikt voor de website, social media, etc.) Je mag je video - binnen een week na het afsluiten van het traject - mailen naar info@irisbabette.nlIs er nog iets wat je wilt delen wat hierboven niet is gevraagd? *Verzend